Plan zajęć

 

GRAFIK NA SIERPIEŃ 2019 JOGA 

Poniedziałek   Wtorek    Środa Czwartek    Piątek    Sobota Niedziela
             
             
             
  18.39 – 19.45

ogólna

Jola 

18.30 – 19.45

ogólna

Iza/Monika

18.30 – 19.45

ogólna

Jola

    9.00 – 10.00

Joga na trawie

Jola/Sylwia/

Iza/Monika

             
             

 

 

 

 

Każda grupa zaczyna zajęcia od min.7 osób.

Kontakt tel.602 511 932 🙂


SUTW
– ćwiczenia dla Seniorów Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

 

***************

Joga dla osób początkujących – zajęcia skierowane są do osób rozpoczynających praktykę jogi. Wszystkie osoby zainteresowane jogą zapraszam do zapoznania się z Regulaminem Studia z Pasją oraz do działu O Jodze, gdzie znaleźć można przydatne i praktyczne informacje.

Joga dla osób zaawansowanych – ta grupa jest stworzona dla osób regularnie praktykujących jogę oraz dla osób po grupie początkującej (po konsultacji z nauczycielem prowadzącym). Uczestnictwo w tej grupie umożliwia ugruntowaną praktykę wszystkich grup asan.

Joga dla osób średniozaawansowanych i początkujących to grupa ogólna. Stworzona pod kątem utrwalenia i doskonalenia asan.

Zdrowie kręgosłupa – Celem zajęć jest poprawa funkcji kręgosłupa i łagodzenie napięć w ciele. Podstawę zajęć stanowią ćwiczenia terapeutyczne stosowane w jodze IYENGARA. Podczas ćwiczeń uwaga skierowana jest na poprawne ustawienie kości i  stawów, co daje poczucie stabilności i przywraca równowagę w ciele. Właściwe ustawienie w pozycjach (asanach) pozwala rozwinąć świadomość  ciała, co jest kluczem do lepszego zdrowia. Mimo zewnętrznego wrażenia statyczności, osoby praktykujące odczuwają w działaniu duży wewnętrzny dynamizm.

Joga dla dzieci – zajęcia obejmujące zabawy ruchowe, naukę asan (pozycji jogi) poprzez bazowanie na dziecięcej aktywności, potrzebie wyrażania się ruchem, wyobraźni i niespożytej energii. Dzieci uczą się jak precyzyjnie ustawiać ciało, tak aby zapobiegać wadom postawy i je korygować, dbać o kondycję fizyczną i właściwą koordynację wzrokowo-ruchową. Wzmacniają gibkość ciała, siłę mięśni, a nawet odporność fizyczną.

Sekwencje ćwiczeń dobierane są do indywidualnych możliwości uczestnika  zajęć.