Plan zajęć

 

GRAFIK NA WRZESIEŃ 2019 JOGA 

Poniedziałek   Wtorek    Środa Czwartek    Piątek    Sobota Niedziela
    7.30- 8.45

    ogólna

Iza

    8.30-9.45

   ogólna

    J/I/M

 
          10.00 – 11.00

        Pilates

     Agnieszka

 
     17.00 -18.00

        Pilates

      Agnieszka

         
18.15-19.15

   kręgosłup

Iza

18.00-19.30

   ogólna

     Jola

18.15- 19.15

   kręgosłup

        Jola

18.00-19.30

    ogólna

      J/I/M

     
  19.30-20.30

  początkująca

     Monika

      19.00-20.00

początkująca

    Monika

   
  19.30-20.30

  początkująca

     Monika

19.45-20.45

   Pilates

 Agnieszka

  19.45-20.45

   Pilates

  Agnieszka

     

 

 

 

 

 

Każda grupa zaczyna zajęcia od min.7 osób.

Kontakt tel.602 511 932 🙂


SUTW
– ćwiczenia dla Seniorów Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

 

***************

Joga dla osób początkujących – zajęcia skierowane są do osób rozpoczynających praktykę jogi. Wszystkie osoby zainteresowane jogą zapraszam do zapoznania się z Regulaminem Studia z Pasją oraz do działu O Jodze, gdzie znaleźć można przydatne i praktyczne informacje.

Joga dla osób zaawansowanych – ta grupa jest stworzona dla osób regularnie praktykujących jogę oraz dla osób po grupie początkującej (po konsultacji z nauczycielem prowadzącym). Uczestnictwo w tej grupie umożliwia ugruntowaną praktykę wszystkich grup asan.

Joga dla osób średniozaawansowanych i początkujących to grupa ogólna. Stworzona pod kątem utrwalenia i doskonalenia asan.

Zdrowie kręgosłupa – Celem zajęć jest poprawa funkcji kręgosłupa i łagodzenie napięć w ciele. Podstawę zajęć stanowią ćwiczenia terapeutyczne stosowane w jodze IYENGARA. Podczas ćwiczeń uwaga skierowana jest na poprawne ustawienie kości i  stawów, co daje poczucie stabilności i przywraca równowagę w ciele. Właściwe ustawienie w pozycjach (asanach) pozwala rozwinąć świadomość  ciała, co jest kluczem do lepszego zdrowia. Mimo zewnętrznego wrażenia statyczności, osoby praktykujące odczuwają w działaniu duży wewnętrzny dynamizm.

Joga dla dzieci – zajęcia obejmujące zabawy ruchowe, naukę asan (pozycji jogi) poprzez bazowanie na dziecięcej aktywności, potrzebie wyrażania się ruchem, wyobraźni i niespożytej energii. Dzieci uczą się jak precyzyjnie ustawiać ciało, tak aby zapobiegać wadom postawy i je korygować, dbać o kondycję fizyczną i właściwą koordynację wzrokowo-ruchową. Wzmacniają gibkość ciała, siłę mięśni, a nawet odporność fizyczną.

Sekwencje ćwiczeń dobierane są do indywidualnych możliwości uczestnika  zajęć.